הכרעת דינו של זדורוב – 456 עמודים

456 עמודים.

456 עמודים של הכרעת הדין, במהלכם נחקרות ונבחנות כלל הראיות שהובאו בתיק, לפרטי פרטים:  67 עדים מטעם התביעה, 50 מטעם ההגנה, וחוות דעת של מומחים שונים בעלי שם.

456 עמודים, בהם נבדקות טענות הסניגורים השונות, גם אם הן מופרכות לטעמו של מאן דהוא, אחת לאחת. כן נבחנות כל הטענות כאילו הוצאו מזדורוב הודאות שווא שונות, תחת בלחץ ובכזב.

456 עמודים ובהם תיאור מפורט ומדוקדק של טביעות-נעליו-הנדירות-ביותר-בארץ של החשוד, שנמצאו במקומות שונים על מכנסי המנוחה… ואין הסבר אחר.

456 עמודים ובהם תיאור מפורט של שחזור הרצח, וגם תהייה: כי כיצד ייתכן, שבאורח פלאי ביותר, השליך זדורוב את מכנסיו שלו, ואת הסכין היפנית עימה עבד באותו יום בבית הספר, לפח, בדיוק ביום הרצח…. ? וכיצד זה ששניהם לא אותרו עד היום?

456 עמודים ובהם מתואר אופיו האלים והנוח להתפרץ של זדורוב, ומתואר חששו התמידי כי יאשימו אותו באונס.

456 עמודים ובהם מעומתות עדויות הנאשם מזמנים שונים, בינן לבין עצמן, ומהן עולים שקריו הבוטים, באופן שבלתי ניתן להתעלם ממנו.

ובסופם של 456 העמודים הארוכים, והקשים לעיכול הללו, קובע כבוד השופט יצחק כהן, סגן הנשיא ואב בית הדין של בית המשפט המחוזי בנצרת, כי המדינה הוכיחה, מעבר לכל ספק סביר, את אשמתו של זדורוב ברצח תאיר ראדה ז"ל, ונגזר עליו מאסר עולם.

תאיר – מי ייתן ונשמתך תמצא מנוח סוף סוף, והורייך ימצאו, מתישהו, איכשהו, במשהו, מעט נחמה.

פורסם בקטגוריה כללי, עם התגים , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.