כשליצן היומולדת מבריז

מה הייתם עושים אם הליצנית שהזמנתם ליום ההולדת של ילדכם, הייתה מבריזה לכם יום אחד בלבד לפני היומולדת??

ליוסי שטרית, אב היומולדת, זה קרה:

הליצנית שיוסי הזמין חודש מראש ליום ההולדת של בנו, ביטלה את השתתפותה באירוע יום אחד בלבד לפני האירוע המבוקש!! יתרה מכך – הליצנית עצמה לא התקשרה לבטל את האירוע, אלא זו הייתה אשתו של יוסי, שביקשה שיתקשר לליצנית יום לפני האירוע, על מנת לשאול אם יש לה נרות לעוגה, ואז התגלה שיש בעיה: הליצנית קבעה בכלל אירוע אחר לאותו תאריך….!

השניים ניסו לשכנע את הליצנית להזיז את האירוע השני שהיא קבעה, ולקיים את האירוע שלהם במועד, אך הליצנית לא הצליחה בעניין, והפור נפל: אין מופע ליום ההולדת.

מאחר וההורים כבר שלחו הזמנות לכל החברים והמשפחה, הם לא הסכימו כמובן להזיז את התאריך שלהם, כפי שהליצנית הציעה, והחליטו לקיים בכל זאת את האירוע במועד.

הם נאלצו להזמין את כולם לביתם הקטן, ולא כפי שתוכנן במקור, ולא כל האורחים הצליחו להיכנס. הם גם נאלצו ברגע האחרון לשכור שירותיו של ליצן אחר…

בקיצור – לא נעים.

 בית המשפט לתביעות קטנות קבע חד משמעית שהליצנית הפרה הסכם, והתרשלה.

בהתאם, נקבע, שהיא תשלם ליוסי התובע פיצוי בגין עוגמת נפש, טרדות ואי נוחות שנגרמו לו כתוצאה מההברזה – בסך של 1,750 ₪, פלוס הוצאות משפט ואגרת משפט בסך של 250 ₪.

 

מסקנה:

  1. כשאתם מזמינים הפעלה או שירותים אחרים ליומולדת – תקפידו לשלוח פקס / אימייל ולבקש אישור בכתב בגין המועד הקבוע, סוג ההפעלה והמחיר המוסכם.
  2. לנדנד, לנדנד ולנדנד:

              "שלום לך, מה שלומך, את זוכרת שזה עוד שבועיים? עוד שבוע? מחרתיים? 

               מחר? עוד שעתיים? עוד רבע שעה? אוי הנה את … יופי שהגעת. תודה.

               אני  מנתקת!"

אין ברירה. מזל טוב!!

פורסם בקטגוריה חוזים. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.