פרסומת פוגענית של "תלמה" – צומצמה לאור תלונות

בימים האחרונים עלתה לאוויר פרסומת של חברת "תלמה" במסגרת קמפיין חדש של חטיפי "קוקומן קוקיס" בה נראית עוגית חטיף חומה הפונה לאמה העוגיה הלבנה ומבקשת שתסייע לה בעבודת השורשים. האם מגלה לבתה כי היא מאומצת והבת המבוהלת פותחת בחיפוש אחר שורשיה ומבקשת את עזרת הצופים לסייע לה.

זמן קצר לאחר שהפרסומת עלתה לאויר, הגיעו ללשכת נציב פניות הציבור ברשות השנייה דוד רגב עשרות פניות של משפחות מאמצות שהזדעזעו מהפרסומת. בעקבות התלונות הרבות בהן גם פניה של מנכ"ל המועצה לשלום הילד, הד"ר יצחק קדמן, שתקף את הפרסומת , פנה נציב פניות הציבור באמצעות הרשות השנייה אל חברת "יוניליוור" בעלת המוצר והודיע לה על התלונות הרבות שהתקבלו.

"מצאתי בפרסומת חוסר רגישות כלפי ציבור המשפחות המאמצות והילדים המאומצים. מדי שנה מאומצים למעלה מ 200 תינוקות וילדים. רובם ככולם הם תינוקות רכים שנותרו ללא אב ואם. כיום שותפים הילדים המאומצים לתהליך והם יודעים כי הם מאומצים. מטבע הדברים הם מספרים על כך לחבריהם הקרובים. הפרסומת המדוברת הפכה אותם למטרה ללעג." כתב רגב לפונים בהתייחסו לפרסומת.

בעקבות הפניות ולבקשת הרשות השנייה קיצרה החברה את הפרסומת המדוברת והשמיטה את הקטע העוסק באימוץ. החברה הודיעה כי היא קשובה לציבור צרכניה וכי שינתה וקיצרה את הפרסומת. החברה הביעה התנצלות על המקרה והוסיפה כי לא הייתה לה כל כוונה לפגוע בצרכנים. הידיעה באדיבות אתר הרשות השנייה .

פורסם בקטגוריה כללי, צרכנות וסלולר. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.