נסע ליוון למשחק כדורגל – הכרטיסים לא חיכו – וזכה בפיצוי

אבא אחד רכש עבור בנו מתנה: זוג כרטיסים למשחק כדורגל של ליברפול נ' מילאן, במסגרת ליגת האלופות של אירופה. המשחק התקיים באתונה, יוון, והרכישה בוצעה באינטרנט באמצעות גוף שהציג את עצמו כ"טיקט שופ".

הבחור מטעם טיקט שופ הנחה את האב לאסוף את 2 הכרטיסים בדלפק הקבלה של בית מלון ביוון.

בפועל – כשהגיעו לשם – איש לא סייע להם…ולא שמע על טיקט שופ.

והכרטיסים? אין.

התובע ובנו, מאוכזבים עד מאד, נסעו לאיצטדיון בכל זאת, וצפו במשחק מול מסך ענק מחוץ לכתלי האצטדיון. ואולם, כל מי שנסע לראות פעם הופעה או משחק בחו"ל, מבין את ההבדל הגדול במקרה זה בין IN  ל- OUT.

הנתבע טען, מצידו, שהוא כן שלח לקבלה של המלון עובד, שהיה אמור למסור לאב ולבנו את הכרטיסים, אך לא הוכיח טענתו זו, וגם לא הציג את הכרטיסים שלכאורה הוכנו עבור השניים ולא נמסרו להם.

בית משפט השלום קיבל תביעת האב, וקבע כי הבחור שהציג את עצמו כטיקט שופ, ישלם לתובע באופן אישי הן את נזקי השניים (כ- 6,000 ₪ בגין הוצאות נסיעה וכולי) והן – שימו לב – סך נוסף של 65,000 ₪ (!!) בגין עוגמת נפש והוצאות משפט.

השופט הגדיל לעשות וקבע גם, שמחצית מסכום הפיצוי תועבר לחשבון חסכון על שם הבן, שיעמוד לזכותו כשיגיע לגיל 18. יפה, לא?

ולמסקנות  

  1. מתנות היומולדת של היום זה לא מה שהיה פעם…. 
  2. כשאתם מבצעים עסקת "מכר מרחוק" – דאגו לקבל את כל הפרטים המלאים המעידים על קיומו האמיתי של הגוף ממנו אתם מבצעים את ההזמנה (כולל שמות וטלפונים של אנשי קשר), לפני שאתם אורזים.

 

ת"א (שלום כפר סבא) 4157-07

 

פורסם בקטגוריה חוזים. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

2 תגובות בנושא נסע ליוון למשחק כדורגל – הכרטיסים לא חיכו – וזכה בפיצוי

  1. מאת אלי‏:

    לכן עסקאות חו"ל עושים באמצעות האינטרנט בלבד, באתרים מוכרים, איפה שניתן גם להשוות מחירים ולקבל באי-מייל את כל החומר מייד לאחר ההזמנה

    באופן אישי אמליץ על "אלדין"
    http://www.aladdintravel.co.il

  2. מאת רועי‏:

    למה אני לא מקבל כאלה מתנות ליום הולדת