תחקיר כלבוטק לגבי הסירים הקרמיים – הוביל לתביעה ייצוגית

עיתון גלובס מדווח היום כי בעקבות תחקיר "כלבוטק", ששודר אמש בטלביזיה וזעזע רבים, הוגשה היום לבית המשפט המחוזי בירושלים בקשה לאישור תביעה ייצוגית בסך 55 מיליון שקל נגד חברת נאופלם, יצרנית כלי הבישול הקרמיים.

התביעה הייצוגית

באמצעות משרד עוה"ד טנוס, דריס נג'אר, טוענת התובעת הייצוגית, כי היא צפתה אתמול בתוכנית כלבוטק בערוץ 2 והופתעה לגלות כי הכלים הקרמים שרכשה ומיוצרים ע"י נאופלם, מסוכנים לבריאות ומכילים חומרים רעילים.

זאת, בניגוד לפרסומי נאופלם ולהוראות משרד הבריאות.

ב"כ העותרת, עו"ד האני טנוס

מסר כי קבוצת התובעים בתביעה הייצוגית צפויה לכלול את כל מי שרכש את המוצרים הקרמיים מחברת נאופלם בשנים האחרונות.

טנוס ציין כי הלקוחה שלו קנתה לפני זמן קצר סיר קרמי לילדה התינוק וחשבה שהיא עושה בשבילו את הדבר הכי טוב, אך כעת התברר לה שלא כך הדבר.

מחברת נאופלם נמסר בתגובה

"צר לנו על ההתנהלות החפוזה של מי שנשען על כתב הפלסתר הלא מבוסס שהוצג בכלבוטק". עוד נמסר מנאופלם כי בימים הקרובים תוגש תביעת ענק כנגד כלבוטק וייחשפו "המחדלים, ההטעיות והמניעים שהביאו לבליל השגיאות שהועלה אמש בתוכנית".

 

פורסם בקטגוריה חוזים, כללי, מסחרי, צרכנות וסלולר. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

תגובה אחת בנושא תחקיר כלבוטק לגבי הסירים הקרמיים – הוביל לתביעה ייצוגית

  1. מאת טליה‏:

    היי דריה, קודם כל ממש כיף לראות עורכת דין שבאמת מנסה ליצור איזה שהוא צדק..
    הסיפור שלי הוא כזה: היתי נציגה של פלאפון כשנה וחצי וכשעזבתי העברתי את הקו חברה על שמי, במשך חודשים שלמים מאז שעזבתי ביקשתי שלא יחיבו אותי על ספקי תוכן חיצונים , וכן חיובו , כל חודש הגיעו לי הביתה חשבונהות של בין 800-1000 שקל , וכל חודש שוחחתי עם המוקד הטלפוני על מנת לקבל זיכוי ויחסמו אותי , אחרי שהחליטו סוף סוף לחסום אותי , ולזכות , שוב חודש אחרי פתחו את זה עוד הפעם ובטענה שאני התקשרתי לבקש שיפתחו את זה.. ( נו באמת , ממש בא לי לשלם 1000 שקל ) בכל מקרה הסברתי את הנושא , ואת זה שבאמת ביקשתי , ובגלל שאני מכירה את חברת הסלולאר מקרוב אז גם רשמתי לעצמי כל יום שדיברתי עם נציגה ותאריך ושעה ומספר תיעוד, וככה הפנתי את הנציגה להביט בפניה שלי אצלהם במערת ,במשך כמה חודשים שאני בתהליך מולם , אמרתי שאני לא משלמת את החשבונית עד שהעניין לא יסודר , ושוחחתי איתם על בסיס יומי , בו כל פעם אמרו שיחזרו אלי ויבדקו ויסידרו את העניין ויזכו ולא נעשה כלום בנידון , באותו זמן ניידתי את המספר שלי לאורנג והמקרה שלי הועבר לטיפול משפטי של עורך דין , ושם היועצת שלו אמרה שעלי לשלם 9000 שקל בכרטיס אשראי בגין הציוד , והחשבונית , ואם אני לא אשלם זה בעוןד מספר ימים יגיע למחיר אחר ואולי לכפול מזה , בוא נתחיל מזה שעלות כל המכשירים שיש בידי + החשבונית מגיעים רק ל6550.. אז לא ברור לי איך זה קפץ ל9000 ביום הראשון שהיא התקשרה .. ועוד משהו , לפי מיטב הבנתי וידעתי , לא רשום בשום מקום אפילו בסעיפים הכי קטנים בחוזה שאם לקוח מגיע לחוב או לטיפול משפטי , הוא צריך לשלם עבור כל המכשירים בתשלום אחד ,( קראתי את כל החוזה שלי מילה במילה ואין שם שום איזכור לגבי זה שברגע שאני עוברת לטיפול משפטי עלי לשלם את כל המכשירים ) ועוד אני יודעת שלפי חוק ההסדרים אם לקוח שאסור לחברת התקשורת לגבות את עלות המכשיר בתשלום אחד בשום מצב אלא אם כן הלקוח מבקש זאת, אני באה בשאלה זאת מכיון , שאני אכן מעונית לשלם את חובי , ואפילו בתשלום אחד . אבל את יתרת המכשירים , ארצה להמשיך ולשלם ב36 כמו שנאמר לי וכמו שחתמתי ..,
    אשמח אם תוכלי לעזור לי בקצת מידע מה אוכל לעשות בנושא , ואם יש עילה להגיש תביעה ,( יש לי את כל המסמכים הנדרשים : חוזה עם החתימה שלי ושל הנציגה , חשבוניות רכישה + תאריכים , חשבוניות , שעות ותאריכים של פניות ) תודה רבה , והמשך יום נעים..טליה